2013-03-03

Curriculumaren zehaztapen mailak

Curriculumaren zehaztapen mailak


                   Dokumentuak
Ezaugarriak

Oinarrizko Curriculum Diseinua

Ikastetxeko Curriculum Proiektua

Programazio didaktikoa

Zer da? Definizioa
Hezkuntza-programa bat da, non hezkuntza xedeak lortzeko beharrezkoak diren eduki,
irakaskuntza-prozedura eta ikaskuntza-esperientziak eta, azkeni, helburuak lortu diren ala ez
egiaztatzeko zenbait baliabide zehazten dira.

Oinarrizko Curriculum Diseinua,Hezkuntzaren Erreformaren planteamendu orokorra besterik
ez da.
Hezkuntza prozesu bat da, non ikastetxe bakoitzeko irakasleek zentro horretan aurrera eramango diren estrategia didaktiko eta akademikoak adostatzen dituzte; helburua izanda beraien lana koherentziaz burutzea. Gelako programazioa bideratzeko, OCD-ren adaptazio bat egiten dute, ikastetxearen ideologiaren araberakoa.
Ikastetxe bakoitzak
bere programazio
propioa du, eta
honen barruan
unitate didaktikoen
multzo ordenatuta
eta sekuantzializatuta
dago.


Nork egin du?
Administrazioak:

       Estatu mailan: Espainiako hezkuntza sailak.

       Euskal Autonomia Erkidegoko mailan: Euskal Autonomi          Elkarteko Hezkuntza Sailak.
Ikastetxe bakoitzeko irakasle espezialistek egiten dute, gainontzeko irakasleek onartuta.
Ikastetxe bakoitzaren
irakasleek, tutoreek,
eta hezitzaileek.

Zeintzuk dira bere atalak?
Xedapenak

Helburuak

Edukiak

Antolatzeko era

Gaitasunak

Printzipioak

Ratioak

Ordutegia zehazteko irizpide orokorrak

Ebaluazio irizpideak

Konpetentziak

Arloak
ICP itxuratzen dituzten elementuak ondorengoak dira:
Edukiak

Helburuak eta xedeak edukien garapenarentzako.

Edukien eta ebaluazio irizpideen garapena.

Metodologia, baliabide eta materialen hautaketa.

Irakasleen prestakuntzarako plana.

Orientazio eta tutoretza plana.

Oinarrizko gaitasunak

Testuingurua
Helburuak
Edukiak
Metodologia
Ebaluazio irizpideak
Oinarrizko gaitasunak
Zein da bere zehaztapen maila? Baxua, ertaina, altua
Baxua da, gero ikastetxe bakoitzak zehazten duelako oinarrizko curriculum hori.
Ertaina da, OCD-koa baino zehatzagoa delako, baina ez daukalako zehaztapen oso.
Altua da, ikastetxe
bakoitzak bere
zentrora moldatzen
duelako eta erabakiak
barrutik hartzen direlako.

Adibidea (esteka jarri)
97/2010 DEKRETUA, martxoaren 30ekoa, Euskal Autonomia Erkidegoan Oinarrizko
Hezkuntzaren curriculuma sortu eta ezartzeko den Dekretua aldatzen duena.

0 comentarios:

Publicar un comentario